Комбинирайки основните предимства на пластмасовите и бетонни резервоари, ние създадохме продуктовата група ENVIA TNP за стоманени маслоотделители. Теглото на направеното от стомана съоръжение е само 5-6 % от теглото на бетонното. Масата и размера на този продукт го правят лесен за транспортиране и инсталиране. Гофрираните стоманени тръби се използват от десетилетия като магистрални проходи, тъй като въпреки тяхната тънка стена, гофрираната спирална структура осигурява максимална товароносимост. Нашите маслоотделители също са изработени от спирални стоманени тръби, чиято спираловидна структура допринася за това оборудването да се превърне в товароносещо веднага след неговото монтиране и презареждане. Нашият стоманен резервоар с цинкова обшивка от 700 мгр/м2 и външно-вътрешно епоксидно покритие е един от най-издръжливите продукти на пазара. Чугунените тръби със сфероиден графит, използвани в мрежите за водоснабдяване с питейна вода, напълно отговарят на изискванията за очаквано цинково (300 мгр/м2) и епоксидно покритие, като благодарение на последното  разделителното оборудване е напълно устойчиво срещу възможна електрокорозия.

  • ЛЕК И ИЗДРЪЖЛИВ
  • ШИРОК КАПАЦИТЕТ: 40-350 литра/секунда
  • МЪГЛА 2 И 5 мг./литър
  • ЦИНКОВО ПОКРИТИЕ
  • ЕПОКСИДНА ЗАЩИТА
  • ДОПЪЛНИТЕЛНА ТОВАРОНОСИМОСТ
  • ЛЕСЕН ЗА ТРАНСПОРТИРАНЕ
  • ЛЕСЕН МОНТАЖ

Области на приложение

  • преминаване по магистрали

Предимства на продукта

  • стоманеното оборудване тежи само 5-6 % от теглото на бетонното
  • лесно се транспортира
  • лесен монтаж

Технически данни

  • лека и носеща конструкция
  • пълен размер до 40-350 л/сек
  • граници на мазнини и масла 5 и 2 мг / л
  • уловители на утайки 100x и 200x 
  • за пътно натоварване "а" цинково + епоксидно покритие

Основни предимства

  • 700 мг / м2 цинково покритие и външно-вътрешно епоксидно покритие
  • най-трайните продукти на пазара
  • напълно отговарят на изискванията за цинково (300 мг / м2) и епоксидно покритие
  • разделителното оборудване  е също така напълно устойчиво срещу възможна електрокорозия